Małgorzata Dłubak, dyrektor przedszkola
Wykształcenie, które zdobyłam przygotowało mnie do pracy z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz prawidłowo rozwijającymi się. Doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem zdobyłam podczas licznych szkoleń, oraz staży, podczas których poznałam metody edukacji dzieci z autyzmem, realizacji podstawy programowej oraz pracy logopedycznej i metod komunikacji. Zajmuję się diagnozą i wspieraniem rozwoju dziecka. Nie ograniczam się do jednego podejścia terapeutycznego dlatego uczestniczę w licznych szkoleniach tak, aby z każdej metody czerpać to, co najlepsze dla danego dziecka. Obecnie ubiegam się o tytuł terapeuty behawioralnego.
Wykształcenie:
Wydział Psychologii WSFiZ w Warszawie, specjalność: Neuropsychologia kliniczna
Akademia Pedagogiki Specjalnej: Podyplomowe Studia Logopedii
– studia podyplomowe – pedagogika ogólna.
– studia podyplomowe – zarządzanie oświatą.
– studia podyplomowe – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
Specjaliści przedszkolni
Anna Szymaniak, koordynator zespołu, terapeuta behawioralny, logopeda
Koordynuje zespołem terapeutów w Przedszkolu oraz prowadzi zajęcia indywidualne z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przez szereg lat pracowała z dziećmi z autyzmem i ich rodzicami w placówkach dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Aneta Aleksandrowicz, psycholog,
Psycholog pracujący jako terapeuta z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W przedszkolu prowadzi terapię indywidualną oraz wspiera dzieci podczas zajęć grupowych. Obecnie ubiega się o tytuł terapeuty behawioralnego.
Jolanta Leśniewska, psycholog,
Ukończyła psychologię w Wyższej Szkołę Psychologii Społecznej w Warszawie. Doświadczenie zbierała pracując w Przedszkolu Terapeutycznym, w Przedszkolu z oddziałami integracyjnymi oraz w placówkach specjalizujących się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Obecnie ubiega się o tytuł terapeuty behawioralnego.
Katarzyna Grabarczyk, psycholog, psychoterapeuta
Ukończyła psychologię w Wyższej Szkołę Psychologii Społecznej w Warszawie oraz czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Przez szereg lat pracowała z dziećmi z autyzmem i ich rodzicami w placówkach dla dzieci.
Martyna Ożga, logopeda
W przedszkolu diagnozuje i prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz prowadzi zajęcia logorytmiki. W trakcie studiów podyplomowych z neurologopedii.
Paulina Majewska, neurologopeda
W przedszkolu diagnozuje i prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Agata Bartczak, neurologopeda
W przedszkolu diagnozuje i prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Monika Pawłowska, fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Fizjoterapeuta, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Lubi ruch, pracę z ludźmi, a szczególnie z dziećmi. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z autyzmem i Zespołem Aspergera. Doświadczenie zdobyła odbywając liczne staże, szkolenia oraz wolontariaty w placówkach terapeutycznych, oświatowych, fundacjach. Ukończyła liczne kursy oraz warsztaty z zakresu wczesnej interwencji, diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami ogólnorozwojowymi.
Agata Kłopotowska, fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka studiów na kierunku Fizjoterapii. Ukończyła kurs z Integracji Sensorycznej I i II stopnia, kurs pilates w rehabilitacji i terapeutyczny trening dna miednicy. Na co dzień pracuje w przedszkolu i klinice rehabilitacyjnej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z wadami postawy. Dodatkowo prowadzi zajęcia zdrowy kręgosłup, fitness i masaże.
Aleksandra Wisińska-Jaroszewicz, fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka studiów na kierunku Fizjoterapii. Ukończyła kurs z Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Na co dzień pracuje w klinice rehabilitacyjnej dla dzieci i niemowląt a w przedszkolu prowadzi indywidualne zajęcia z dziećmi z niepełnosprawnością.
Wychowawcy przedszkolni
Magdalena Burska, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Wychowawca grupy integracyjnej, zielonej.
Justyna Siamborska, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Wychowawca grupy integracyjnej, niebieskiej.
Aleksandra Breska, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Nauczyciel wspomagający w grupie integracyjnej, niebieskiej.
Aleksandra Gnyś, nauczyciel wychowania przedszkolnego,
Wychowawca grupy integracyjnej, żółtej.
Dominika Łobaszewska, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta pedagogiczny
Nauczyciel wspomagający w grupie integracyjnej, żółtej.
Katarzyna Jakubczyk, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Nauczyciel wspomagający w grupie integracyjnej, zielonej.
Marlena Kowalska, nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny
Wychowawca grupy terapeutycznej, pomarańczowej.
Karolina Grudniewska, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta pedagogiczny
Wychowawca grupy terapeutycznej, białej.
Pozostali pracownicy przedszkola:
Małgorzata Strąk-Chwieduk – prowadzi sekretariat przedszkola.
Kontakt: malgorzata.strak-chwieduk@sosenki.pl, tel.: 506 706 463
Osoby wspomagające:
Janina Jakimów, Monika Chmiel, Elżbieta Sadowska – każdego dnia wspierają dzieci podczas realizowanych zajęć.
Maria Zakrzewska – przygotowuje smaczne posiłki dla przedszkolaków.